2012. augusztus 31., péntek

Géppel vagy kézzel?

A szabadság után, kipihenten, a nyugdíjba vonuláshoz szeretnék ajándékötletet adni.
Ugyan akkor feltennék egy kérdést, mennyire is van szükségünk a gépekre a mindennapjaink során. nyilván ez túl összetett kérdés. Maradjunk az ajándékozásnál.
E munka során egy táblára kérték a gravírozást. A szöveg adott volt, azt a kollégák találták ki, ami szerintem ezáltal jóval találóbb és szívből jövő.
Az üveglap szélét "kigyöngyöztem" és a sarkába levél jellegű motívumot csiszoltam. Rákötöttem a selyemszalagot, mivel kifúrtuk, így akasztható lett. Végül beletettem a selyemmel bélelt díszdobozba.
Miért érzem úgy, hogy ennek jobban örül aki kapja, mintha plexi táblán lenne, számítógép vezérelt sablon alapján készült betűkkel...?
http://www.olomkristaly.com/Gravirozhato-termekek.html



Cserháti Gabi
www.olomkristaly.com
+36-20-326-5654

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése